POZOR ! Zimní otevírací doba po - pá: 08:00 - 14:00

FAQ - často kladené otázky


OTÁZKA Chcete vědět, zda Vaše objednávka dorazila k nám v pořádku?

ODPOVĚĎ Po vytvoření objednávky a pokud jste zadali správně email, Vám přijde její automatické potvrzení. Není tedy třeba volat a toto prověřovat. Volejte pouze v případě, že Vám potvrzení nedorazí. Potvrzení musí přijít obratem po odeslání objednávky. Doporučujeme také zkontrolovat spam poštu.


OTÁZKA Jaké jsou dodací lhůty?

ODPOVĚĎ Aktuální dodací lhůty jsou uvedeny v potvrzení objednávky. V současné době máme enormní množství objednávek. U keramických komínů jsou lhůty 4-6 pracovnich dnů, u nerezových komínů, které jsou skladem 7-15 pracovních dnů. Nevolejte tedy prosím, zda právě Vaši objednávku můžeme poslat dříve. Objednávky expedujeme tak, jak nám přicházejí do systému. Věřte, že pro co nejrychlejší dodání děláme maximum. Je však třeba si uvědomit, že dodání komínu na paletách s průměrnou hmotností 800 kg vyžaduje náročnější dodání oproti 2 kg balíčku s parfémem.


OTÁZKA Odeslal jsem objednávku, kterou potřebuji změnit?

ODPOVĚĎ V tomto případě je nutné původní objednávku písemně zrušit a vytvořit si novou. Provedete to tak, že pošlete odpověď na doručené potvrzení objednávky, kde uvedete, že požadujete storno objednávky. Již přijatou objednávku nemůžeme po obsahové stránce měnit. Pokud si nejste jistí, že objednáváte správně, raději s námi nejprve vše emailem na info@poctivy-komin.cz zkonzultujte. Nechte si od nás vytvořit nabídku, abyste měli jistotu, že Vaše objednávka obsahuje to, co potřebujete.


OTÁZKA Vytvořil jsem objednávku a chci znát termín dodání?

ODPOVĚĎ Opravdu Vám nedokážeme odpovědět na termín dodání ve chvíli, kdy nás druhý den po objednání budete kontaktovat. Skutečně se snažíme dodržet termíny dodání uvedené v potvrzení objednávky. Jinou zprávu Vám bohužel neposkytneme. Zpracování objednávky, předání na expedici, zabalení je zkrátka určitý proces, který potřebuje svůj čas.


OTÁZKA Zvolil jsem platbu bankovním převodem předem, kdy mi zboží dodáte?

ODPOVĚĎ V tomto případě Vaše objednávka putuje na expedici až ve chvíli, kdy máme platbu připsanou na účet. Je nutné platbu bankovním převodem uskutečnit do 3 dnů. Po této lhůtě se objednávka stornuje. Obvykle platbu připíšeme 1-2 dny od Vašeho příkazu. Po připsání platby na náš účet obdržíte informační email o předání objednávky na naše expediční oddělení, kde ze začíná s balením. Zároveň obdržíte zálohovou fakturou. Od tohoto data tedy začíná běžet lhůta pro expedici zboží uvedená v potvrzení objednávky.


OTÁZKA Zvolil jsem platební kartou předem, ale platba mi neprošla?

ODPOVĚĎ Platba nejčastěji neprojde ve chvíli, pokud nemáte na kartě nastavený dostatečný limit. Také nepřijímáme firemní platební karty. Pokud tedy u objednávky neevidujeme přijatou platbu, objednávka bude automaticky zrušena.


OTÁZKA Jak je to s dodávkami nerezových vložek, komínů?

ODPOVĚĎ Snažíme se opravdu držet maximální možné množství zboží na skladě. Situace na trhu je ale nejistá. Náš dodavatel má závoz každý čtvrtek, v tento den tedy víme, které chybějící zboží bude k dispozici. V tento den u chybějících dílů potvrzujeme termíny jejich dodání.


OTÁZKA Chci znát dostupnost zboží?

ODPOVĚĎ U jednotlivých položek se snažíme v drtivé většině uvádět reálnou dostupnost zboží. Pokud si přesto chcete ověřit dostupnost, prosím napište nám do chatu chat-img v pravém spodním rohu úvodní obrazovky, nebo na email info@poctivy-komin.cz. Není v našich silách Vám dostupnost sdělovat telefonicky.


OTÁZKA Zrušení objednávky odstoupením od smlouvy?

ODPOVĚĎ Odstoupení od smlouvy je samozřejmě možné, postup naleznete v obchodních podmínkách. Ve chvíli, kdy ale zboží již odešleme, tedy obdržíte dodací list do emailu, Vám budeme následně účtovat dopravní náklady na odeslání a vrácení zboží. Zajistěte proto tedy případné zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy včas. Formulář pro odstoupení naleznete zde. V případě, že chcete vrátit krbová kamna, která se již provozovala, jsme oprávněni účtovat poplatek za uvedení do původního stavu (vyčištěni, odmaštění, nástřik apod.)


OTÁZKA Přišlo mi zboží, ale je poškozené dopravou?

ODPOVĚĎ Pro kvalitní zabalení právě Vaší zakázky děláme maximum. Přesto však cestu od nás dopravcem ovlivnit nedokážeme. Při převzetí zboží je nutné si ho důkladně zkontrolovat. Na tento fakt důrazně upozorňujeme jak při potvrzení objednávky, následně na zaslaném dodacím listu před odesláním zboží i výstražnou etiketou umístěnou na každé paletě. Je nutné se zodpovědně podívat pod folii, zda zboží nevykazuje mechanické poškození(praskliny na tvárnicích, vložkách, poškozená stříška na vrchu palety apod.). Kamna se musí vybalit před řidičem z papírového obalu, zkontrolovat skla, vnitřní vystýlky. Nenechte se dopravcem odbít a trvejte na řádné kontrole. Bez ní mu nemůžete potvrdit, že jste zboží přijali v pořádku. Pokud mu potvrdíte přepravní list, že poškozené nebylo a později se ukáže opak, nejsme schopni již poškození u dopravce vymáhat. Výjímku tvoří poškození zboží uvnitř palety, které není při vnější kontrole viditelné. Je nutné poškození vyfotit (pozor foto musí být s umístěním zboží na paletě), není přípustné foto poškozeného zboží mimo balení na paletě. Zašlete nám kopii,nebo číslo dodacího listu, fotografie poškození, druh poškozeného zboží a množství.


OTÁZKA Jak funguje dodání objednávky? Platí pro paletové zboží dopravce Raben.

ODPOVĚĎ Obecně platí:

  • V den naložení zásilky na našem skladu obdržíte od nás email o předání zásilky dopravci.
  • V ten samý den obdržíte email i od dopravce, v němž je uvedené číslo zásilky a předpokládané datum dodání.
  • Stav zásilky je možné sledovat zde (platí pouze pro dopravce Raben): https://oftc.myraben.com/index.html
  • Dopravce je možné kontaktovat na infolince tel. číslo 777 123 819.
  • Dodání je u 98 % zásilek následující pracovní den.
  • S ohledem na rozměrnost zásilky neumíme garantovat dodání přesně na čas, doprava paletových zásilek je na plánování náročná. Je nutné si na dodání zásilky vyčlenit den.
  • Ráno v den dodání obdržíte od řidiče SMS s informací, že Vaši zásilku naložil na rozvoz. V SMS zprávě je i telefonní kontakt na řidiče.